Przyczyn może być wiele, ale najważniejszym jest sprawdzenie czy wszystkie urządzenia są włączone i prawidłowo podłączone.
Internet dostarczany po kablu koncentrycznym
Na prawidłowo działającym urządzeniu, świecą się ciągle diody zasilania, DS/US oraz Online.
W przypadku modemu bez Wifi, powinna się świecić/migać dioda link, co oznacza prawidłowe połączenie z urządzeniem klienta komputer/router.
W przypadku modemu z WiFi, powinna się świecić dioda od WiFi oraz w przypadku podłączenia komputera za pomocą kabla, powinna zapalić się dioda z nr portu do którego został on podłączony.
Internet światłowodowy
Na prawidłowo działającym urządzeniu świecą stale diody zasilania, PON oraz Internet.
W przypadku urządzenia bez wifi, powinna dodatkowo świecić dioda LINK/DPX
W przypadku urządzenia z WiFi, powinna się świecić dioda od WiFi oraz w przypadku podłączenia komputera za pomocą kabla, powinna zapalić się dioda z nr portu do którego został on podłączony.
Często problemy z internetem powodują aktualizacje systemu Windows, wtedy wystarczy zrestartować komputer.
Napisz do nas, na pewno odpiszemy!