Przede wszystkim należy sprawdzić czy urządzenie jest prawidłowo podpięte do internetu i czy działają inne usługi, np. YouTube, a następnie czy działa serwer gry.
Często, zwłaszcza w święta i dni wolne od pracy niektóre serwery gier są po prostu przeciążone. Można to sprawdzić na stronie producenta gry oraz na zewnętrznych stronach badających poprawność działania usług, np. https://downdetector.pl
Należy sprawdzić czy nie został nałożony ban od producenta gry.
Niektóre gry nie działają prawidłowo za NATem, tj. łączem współdzielonym z innymi urządzeniami poprzez router.
W takiej może być wymagane wykupienie zewnętrznego/publicznego adresu IP, oraz przekierowanie portów dla konsoli na routerze. Jest to możliwe wyłącznie wtedy, kiedy klient posiada własny router. W tym celu prosimy o kontakt z BOK. Wykupienie tej usługi nie przedłuża czasu trwania umowy.
Napisz do nas, na pewno odpiszemy!