UA-46988558-1
Tło wcag
Rozmiar tekstu
AA++A+++
Zmień kontrast

Nie działa mi internet podłączony kablem do komputera – co mogę zrobić?

Przyczyn takiej sytuacji może być wiele.
Na początku należy sprawdzić czy na modem/router jest włączony i świeci lub miga dioda LINK.
Jeżeli nie świeci, należy sprawdzić czy wszystko jest prawidłowo podłączone, należy:

  1. Zrestartować modem
  2. Sprawdzić czy końcówki kabla są dobrze dociśnięte i nie są luźne w obu urządzeniach.
  3. Czy komputer nie pobrał aktualizacji systemu – wtedy wystarczy zrestartować komputer
  4. Czy w komputerze nie jest wyłączona karta sieciowa – zdarzało się to często przy systemach Windows XP/Vista/7 – w tym celu należy znaleźć w Panelu sterowania, Połączenia sieciowe lub Opcje sieciowe, a następnie znaleźć właściwą kartę sieciową i ją włączyć – klikając na niej prawym klawiszem myszy, po czym należy wybrać Włącz
  5. Wymienić kabel sieciowy na inny
Masz inne pytania?

Napisz do nas, na pewno odpiszemy!

    Wszystkie pola są wymagane

    Imię i nazwisko

    Adres email

    i/lub

    Nr telefonu

    Wiadomość

    ADRES ŚWIADCZENIA USŁUGI

    Miasto

    Ulica

    Nr budynku

    Nr mieszkania